Aktivni članovi upisani u Imenik ovlaštenih arhitekata, Imenik inženjera gradilišta, Imenik krajobraznih arhitekata, Imenik stranih ovlaštenih osoba i Evidenciju osoba kojima je izdana potvrda za privremeno i povremeno obavljanje poslova koji još nisu podnijeli ZAHTJEV ZA IZDAVANJE kID (komorske kartice za digitalno potpisivanje dokumenta) isti od 1. lipnja 2021. godine trebaju predati u Agenciji za komercijalnu djelatnost proizvodno, uslužno i trgovačko d.o.o., AKD RA ured, Kranjčevićeva 5/II. kat na sljedeći način:

  • osobnim dolaskom u ured i popunjenim Zahtjevom, s važećom osobnom iskaznicom ili putovnicom i  preslikom obje strane osobne iskaznice ili putovnice u boji
  • ukoliko imaju elektroničku osobnu iskaznicu ili digitalni certifikat FINA-e, tj. kvalificirani e-potpis, koji je prema eIDAS Uredbi izjednačen s vlastoručnim potpisom, i jamči izvornost i integritet potpisanog dokumenta, Zahtjev mogu digitalno potpisati i uz presliku osobne iskaznice dostavit na e-mail: pma@akd.hr

Kartica se šalje u izradu kada korisnici  potvrde svoju e-mail adresu aktiviranjem svog računa prema uputama koje im stignu na e-mail adresu upisanu u zahtjev.

AKD će nakon izrade kartice obavijestiti podnositelja zahtjeva te se ona može preuzeti osobno ili će mu biti dostavljena preporučenom poštom.

Napominjemo da se korisnici AKD-ovih usluga, koji žele ili moraju doći na šalter u Kranjčevićevoj 5/II, mogu naručiti za termin u Uredu za javnu ovlast i registraciju preko online aplikacije eRED za rezerviranje termina.
Kroz web aplikaciju možete odabrati i rezervirati svoj termin.

Uz potvrdu termina zaprimit ćete i informaciju o potrebnoj dokumentaciji za određenu uslugu, predviđeno vrijeme trajanja samog procesa, ali i mogućnost odjave termina.
Zaboravite na čekanja u redovima i naručite se „preko eRED-a“!

Preuzmite aplikaciju eRED!

OPŠIRNIJE O POUNJAVANJU ZAHTJEVA ZA IZDAVANJE kID-a

U Zahtjevu popunjavate samo označeni dio:

 

ZAHTJEV ZA IZDAVANJE kID-a

PROMJENA PODATAKA NA kID KARTICI

Ukoliko ste već ranije preuzeli Vašu kID karticu, a Vaše se ime ili prezime promijenilo, nakon prijave promjene podataka Komori na obrascu Zahtjeva za promjenu podataka, za trošak izrade nove korporativne kartice trebate na račun Komore uplatiti administrativnu naknadu od 200,00 kn (tar.br.6.) i poslati potvrdu u uplati na mail clanstvo@arhitekti-hka.hr .

Nakon toga podnosite novi Zahtjev za izdavanje kID-a s važećim podacima, te istome priložite kopiju odgovarajućeg osobnog dokumenta (osobna iskaznica ili putovnica).

Zahtjev možete osobno predati u Uredu AKD, kojom prilikom ćete vratiti nevažeću karticu.

U slučaju nemogućnosti dolaska u  Ured AKD, Zahtjev možete potpisati elektronski na računalu svojom e-osobnom iskaznicom, te tako potpisani zahtjev i kopiju eOI poslati na email pma@akd.hr  uz napomenu da je riječ o promjeni kartice zbog promjene osobnog imena.  Postojeću (nevažeću) karticu trebate vratiti poštom na adresu: AKD RA ured, Kranjčevićeva 5/II. kat, 10000 Zagreb.

GUBITAK KARTICE

Gubitak kartice potrebno je prijaviti Komori, te na račun Komore uplatiti administrativnu naknadu od 200,00 kn (tar.br.6.) i na mail clanstvo@arhitekti-hka.hr poslati potvrdu u uplati.

Nakon što nam dostavite potvrdu o uplati poslat ćemo Vam uputu o predaji zahtjeva za poništenjem izgubljene kartice i novog zahtjeva za izdavanje certifikata, koji ćete predati u Uredu AKD-a.

OBAVIJEST O NAČINU AKTIVACIJE KOMORSKE KORPORATIVNE ISKAZNICE (kID) ZA DIGITALNO POTPISIVANJE DOKUMENATA

Članovi koji imaju instaliran Middleware za eOI, a ne za kID, isti mogu koristiti za aktivaciju kID kartice, ali ne i za potpisivanje, s obzirom na to da ne sadrži drivere za kID kartice nego samo za eOI.
Zbog toga je na stranici id.hr potrebno je preuzeti i instalirati odgovarajući Middleware.

U sigurnosnoj omotnici koju svi korisnici dobiju zajedno s kID naznačeno je na kojoj se web stranici nalazi Middleware te da ga je potrebno preuzeti (instalirati na računalo).

Ukoliko ni nakon preuzimanja Middleware ne možete potpisivati dokumente s kID molimo da se obratite na:

Tehnička podrska RA (kID)

Tel: 0800 0440

E-mail: helpdesk-kid@akd.hr

Na videu niže, možete pogledati postupak aktivacije kID kartice:

https://youtu.be/yz3LClnWNsE

Članovi Komore kada poslovnom karticom potpisuju dokumente u digitalnom obliku u svojem digitalnom potpisu mogu koristiti znak Komore u sljedećem obliku:

Znak u pdf formatu možete preuzeti ovdje.

Upute za dodavanje znaka HKA u digitalni potpis

 
 
AKD-a je uveo novi programski paket za potpisivanje!
 
 
AKD-a je uveo novi programski paket za potpisivanje te će se isti koristiti i za osobne iskaznice i za kID kartice.
 
 
Kako biste mogli potpisivati s Vašom kID karticom, potrebno ga je instalirati, a možete ga preuzeti na sljedećem linku:
 
 
za Windows OS:
 
https://www.eid.hr/datastore/filestore/10/eID_Middleware_v3.4.0.exe
 
 
za Linux OS:
 
https://www.eid.hr/datastore/filestore/10/eidmiddleware_v3.4.0_amd64.deb
 
 
za Mac OS:
 
https://www.eid.hr/datastore/filestore/10/eIDMiddleware-3.3-20210801.pkg