• Povećaj tekst
  • Smanji tekst
  • Negativni kontrast
  • Sivi tonovi
  • Čitljiv font
  • Reset

07/10/2024

ARHIGON - budućnost izrade troškovnika - webinar / srijeda, 16.10.2024. u 10 sati

DIGITALIZACIJA IZRADE TROŠKOVNIKA, dokumenta koji nam uvijek zadaje glavobolje! Pridružite nam se u srijedu 16.10.2024. od 10:00 sati na prezentaciji inovativnog, praktičnog i korisnog rješenja za izradu troškovnika. ARHIGON vam pomaže da se riješite svih nedostataka excela i sa tim riješite većine glavobolja, a sa dodatnim mogućnostima povećate kvalitetu izrađenog dokumenta. Ako želite uštedite svoje vrijeme pogledajte kako vam mi možemo pomoći u tome.
 
 
 
Arhigon je integrativna platforma za sve sudionike u projektiranju i izvođenju, sa fokusom na jednostavnu izradu troškovnika, predstavljanje proizvoda i usluga, te praćenje projekata u fazama projektiranja i izvođenja. Također, platforma omogućava jednostavan put ka digitalnoj tranziciji.
Excel i drugi alati imaju svoje benefite, ali kao projektanti htjeli smo više vremena provoditi na unaprjeđenju poslovanja, a ne na tablice. Kako nismo pronašli dovoljno dobro rješenje za taj problem, odlučili smo ga sami stvoriti. Naš krajnji cilj bio je povećanje kvalitete rada u segmentu izrade troškovnika. Projekt je započeo vizijom aplikacije koja će ne samo zamijeniti Excel i uštediti vrijeme, već na svim poljima unaprijediti izradu troškovnika. Svaka funkcija Arhigona duboko je promišljena i bazirana na praktičnim potrebama projektanata, građevinara, investitora i drugih koji imaju slične potrebe u fazi izrade troškovnika. Samo iskustvo korištenja Arhigona je jednostavno, jasno i intuitivno. Za Arhigon vam ne trebaju formule, edukacije ili godine iskustva – za Arhigon vam samo treba volja da unaprijedite svoj posao i zakoračite u optimiziranu eru vašeg poslovanja za 21. stoljeće! Jednostavno, brzo i efikasno.
Arhigon se ističe po tome što za projektante ubrzava proces izrade troškovnika, osigurava kvalitetu i točnost unesenih podataka, te sve sudionike projekta povezuje na jednom mjestu. U povijest odlaze aktivnosti koje su vam nepotrebno oduzimale vrijeme, kao što je usklađivanje troškovnika dobivenih od suradnika, računske greške, zatrpavanje maila verzijama troškovnika, preslagivanje stranica za print, te suluda imenovanje troškovnika. 
 
Svakako bi Vam preporučili da se registrirate i isprobate aplikaciju jer je besplatno, isto tako ako registrirati tvrtku dobijete mjesec dana probnog perioda. Uputstva za registraciju se nalaze u prilogu. 
Pridružite nam se na webinaru i saznajte kako ubrzati i unaprijediti izradu troškovnika. Webinar će održati Marko Bašić, struč.spec.ing.aedif. 
 
Prema programu stručnog usavršavanja HKA webinar se vrednuje s dva (2) akademska sata, iz područja D / Konstrukcije.